Meny
MENU

Bytte og retur

Ansvar og undersøkelse av produktene
Risiko for produktene overtas av kunden så snart de er i kundens besittelse. Etter at kunden har mottatt varene bør leveransen undersøkes så snart man har mulighet til det for å sikre at; sendingen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene har blitt skadet under transport, eller har andre feil/mangler.

Bytte og angrerett
Hos Christiania Glasmagasin har du en utvidet angrerett i inntil 30 dager fra du har mottatt varen. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten må varen returneres i samme stand som den ble mottatt dvs. ubrukt og med originalemballasjen intakt samt med utfylt angrerettskjema. Returporto betales av kunden. Retur sendes med returlapp som fulgte med din ordre.

Merk pakken med «Retur CG Netthandel» samt ordrenummer. Husk å legge ved utfylt angrerettskjema  

Trykk her for å laste ned skjemaet

Tilgodehavende vil bli kreditert tilbake på konto et par dager etter at vi har mottatt og behandlet returen. Vi anbefaler å sende inn returer som pakkepost slik at du har full oversikt over hvor forsendelsen befinner seg i postens system frem til den ankommer oss.

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen må det, innen rimelig tid, bli gitt skriftlig beskjed pr epost (kundeservice@cg.no) om dette. 

Mine favoritter

Det finnes ingen produkter som svarer til valgene.