Meny
MENU

BRYLLUPSLISTEN

Vanlige spørsmål og svar


Hvordan søker jeg opp brudeparet?

  • Søk gjerne på etternavn kun på den ene av brudeparet. Husk at vanlige navn vil kunne gi mange treff. For å søke opp listen: Klikk her.

Hvordan registrerer jeg kjøp gjort i bryllupslisten?

  • Dersom du handler bryllupsgaven i en av våre fysiske butikker vil betjeningen ordne dette for deg, men det er viktig at du informerer butikken om at dette er en bryllupsgave. Skulle du glemme det kan du kontakte oss på kundeservice, så hjelper vi deg. Send oss en epost på kundeservice@cg.no med brudeparets fulle navn, og hvilket produkt og antall du ønsker registrert. Ved kjøp direkte gjennom brudeparets liste på nett vil dette gå automatisk.

Hvordan blir gaven levert ved bestilling?

  • Gaven sendes som en standard nettordre, og levers til ditt nærmeste PostNord utleveringssted.
    Vær oppmerksom på at vi ikke tilbyr innpakning av nettordre, men dette kan selvsagt ordnes via fysisk butikk om du kjøper gaven der.

Produktet jeg ønsker å bestille er utsolgt i nettbutikk, hva gjør jeg?

  • Dersom vi er utsolgt for et produkt du ønsker å kjøpe, vil det være mulig å bestille dette via utvalgte butikker.
    Dersom du ønsker å bestille via telefon, vil dette kunne gjøres via vår Flagship Store i Bogstadveien. Du vil også kunne be om forsendelse med gaveinnpakning.
Lukk
499 kr igjen til FRI FRAKT!
0 av 499

Mine favoritter

Det finnes ingen produkter som svarer til valgene.