Meny
MENU

RETUR

Vanlige spørsmål og svar


Kan jeg levere varen tilbake selv om jeg har prøvd den?

  • Nei. Returnerte varer skal være ubrukt og i original/ubrutt emballasje.

Kan jeg bytte en vare?

  • Ja! Vi tilbyr 30 dagers åpent kjøp, forutsatt at varen er ubrukt og kan selges på nytt. For bytte av kjøp gjort på nett, må varen returneres og varen du ønsker å bytte til bestilles på nytt. Du kan returnere i samme emballasje som du mottok sendingen i. Du kan også bytte i en av våre fysiske butikker, forutsatt at varen du vil bytte til er på lager. Vær oppmerksom på at matvarer og andre konsumentprodukter ikke omfattes av angrerett og vil ikke bli kreditert ved retur.

Hvordan returnerer jeg en vare?

  • Det er enkelt! Bruk etiketten merket PostNord Return Drop Off som fulgte med sendingen, og klistre den utenpå esken som skal returneres. Fyll ut angrerettskjema som fulgte med ordrebekreftelsen du fikk på mail. Print ut og legg sammen med varene i retursendingen. Sendingen kan leveres inn ved valgfritt PostNord utleveringssted. Vi anbefaler at du alltid ber om kvittering på innlevert retur. Merk at Posten/Bring ikke håndterer sendinger for PostNord.

Hva koster returen?

  • Returfrakt 99,- tilfaller kunde ved bruk av angrerett. Gjelder det en reklamasjon ber vi at du kontakter kundeservice på kundeservice@cg.no før du returnerer.

Hvordan får jeg tilbake pengene mine?

  • Så snart returen er behandlet og godkjent ved vårt lager vil kunden få tilbakeført det som er betalt. Beløpet krediteres til den betalingsmetoden du valgte ved kjøpet, enten via Klarna eller Vipps.

Hvor lang tid tar en retur?

  • Avhengig av hvor returen sendes fra vil postgangen normalt ta 1-4 dager. Deretter vil returen håndteres på lageret og kreditering utføres så snart returen er godkjent. Selve krediteringen vil tilbakeføres via Klarna ila 1-5 virkedager. Klarna kundeservice 21 01 89 91

Hvor mye penger får jeg tilbake etter returen?

  • Beløpet krediteres i sin helhet ift hvor mye som er betalt for varen, minus evt kostnad for returfrakten. Merk at mat og konsumvarer ikke omfattes av angrerett og ikke vil utløse noen kreditering.

Hva gjelder om jeg vil reklamere på en vare?

  • Ved reklamasjon bes kunde ta kontakt med kundeservice på mail kundeservice@cg.no med informasjon om ordrenummer samt hva reklamasjonen gjelder.

Har jeg angrerett?

  • Hos oss har du alltid 30 dagers åpent kjøp ved bruk av angrerett. Konsumvarer omfattes ikke av angreretten og vil ikke utløse noen kreditering.

Hva gjør jeg om jeg savner returseddel/returetikett?

  • Send oss en mail med ditt ordrenummer på kundeservice@cg.no så sender vi deg en ny på mail.

Hva gjør jeg om varen min er transportskadet?

  • Ta kontakt med kundeservice på mail kundeservice@cg.no
    med ditt ordrenummer samt detaljer om skaden, så hjelper vi deg.

Hvordan sender jeg tilbake en vare som jeg vil reklamere på?

  • Ved reklamasjon ber vi deg alltid ta kontakt med kundeservice på mail før du returnerer. Skriv til kundeservice@cg.no med en kort beskrivelse av hva reklamasjonen gjelder. Husk ordrenummer!

Hvor lang tid tar en reklamasjon?

  • Det varierer litt ut fra hvilket produkt det gjelder, men normalt håndteres reklamasjonssaker ila en uke fra vi mottar henvendelsen. Alle reklamasjoner skal sendes pr mail til kundeservice@cg.no. Noen ganger kan det være at det beste er å ta med produktet til nærmeste butikk for vurdering. Du finner alle våre butikker her.

Er det garanti på elektronikk?

  • Forbrukerkjøpsloven gjelder her som alltid. Ta med deg produktet til nærmeste fysiske butikk, så vil du få hjelp med evt reklamasjon. Du finner alle våre butikker her.
Lukk
499 kr igjen til FRI FRAKT!
0 av 499

Mine favoritter

Det finnes ingen produkter som svarer til valgene.