Meny
MENU

Her har vi samlet de spørsmålene som vi oftest møter fra våre kunder.
Dersom du ikke finner svar på ditt spørsmål, kontakt oss og vi vil hjelpe deg.

KJØP

Er det trygt å handle på denne nettsiden?
Du kan være helt trygg når du handler hos oss. Din betaling vil bli behandlet av Klarna som er en av Nord-Europas største tilbydere av betalingsløsninger. Du kan velge om du vil betale med Visa, MasterCard eller overføre penger med Vipps fra DnB. 

Trenger jeg en innloggingskonto/medlemskap for å handle på cg.no?

Nei. Du kan handle i vår netthandel også uten konto.

Hva er den minste/største summen jeg kan bestille for?
Det er ikke satt noen minimum/maksimumbeløp for å handle hos oss. 

Hva skjer dersom varen skades under transport?
Dersom varen er skadet ved mottak gi oss beskjed om dette ved å benytte kontaktskjema eller send en epost til; kundeservice@cg.no. Straks du får godkjent retur hos oss går du til posten med den skadde forsendelsen, husk emballasjen. Posten vil fylle ut skademelding sammen med deg, som sendes med den skadde varen tilbake til oss. 

FRAKT

Hvor lang er leveringstiden?
Rask og presis levering er viktig for oss. Ordrene blir pakket og sendt fra vårt logistikksenter på Østlandet. Normal leveringstid er 1-4 virkedager, avhengig av hvor i landet pakken skal sendes. 

Hva koster frakten?
Vi har fri frakt ved ordre over kroner 1000,-
Standard fraktsats er 99,-. Det er gratis frakt for ordre over 1000,- .

Kan jeg spore ordren min?
Sporingsnummer vil bli sendt til deg på oppgitte epostadresse straks varen er blitt klargjort hos oss. Hvis du ikke mottar sporingsnummer så kan du kontakte kundeservice@cg.no

ANGRERETT

Jeg har ikke mottatt varen ennå - kan jeg kansellere kjøpet?
Dersom du ønsker å kansellere din ordre gi oss beskjed om dette så raskt som mulig ved å benytte kontaktskjema eller send oss en mail på kundeservice@cg.no. Husk å legg ved ordrenummer. Dersom ordren ikke allerede er effektuert vil vi gjøre det vi kan for å møte ditt ønske.

Hvordan returnerer jeg varer jeg ikke vil ha, og koster dette noe?
Ordinær angrefrist for netthandel er 14 dager. Hos oss har du en utvidet angrerett i totalt 30 dager fra varen er mottatt. Varen må være i salgbar stand dvs. ubrukt og med originalemballasjen intakt. Returporto tilfaller kunden. Merk pakken med «Retur CG Netthandel» samt ordrenummer. Husk å legge ved utfylt angrerettskjema (lastes ned HER). Tilgodehavende vil bli kreditert tilbake på konto et par dager etter at vi har mottatt og behandlet returen. Vi anbefaler å sende inn returer som pakkepost slik at du har full oversikt over hvor forsendelsen befinner seg i postens system frem til den ankommer oss. Returadresse er: 3 Norske Logistikksenter, Johan Follestadsvei 14, 3474 Åros.  

KUNDEKLUBB

Hvordan melder jeg meg inn i kundeklubben?
Du melder deg inn ved å sende en mail til kundeservice@cg.no, eller henvende deg i en av våre butikker. 

ANNET

Kan jeg forandre på ordren før jeg har mottatt varen?
Dersom du ønsker å endre på ordren gi oss beskjed via kontaktskjema eller på kundeservice@cg.no

Hva gjør jeg om noe mangler i ordren min? Hvis forsendelsen du har mottatt avviker fra bestilling gi oss beskjed om dette ved å benytte kontaktskjema eller kundeservice@cg.no. Husk å oppgi ordrenummer. 

Prisen har gått ned på produktet etter at jeg bestilte det. Kan jeg få mellomlegget tilbake? Dessverre så er det ikke mulig å få mellomlegget tilbakebetalt. Priser vil kunne variere- også på nett. Ved kjøp i netthandelen står du derimot fritt til å benytte deg av angreretten innenfor 30 dager fra du mottok varen. Husk at varen må være i salgbar stand, ubrukt og med original emballasje intakt. 

Mine favoritter

Det finnes ingen produkter som svarer til valgene.