Meny
MENU

 

Her har vi samlet de spørsmålene som vi oftest møter fra våre kunder.
Dersom du ikke finner svar på ditt spørsmål, kontakt oss og vi vil hjelpe deg.

KJØP

Er det trygt å handle på denne nettsiden?
Du kan være helt trygg når du handler hos oss. Din betaling vil bli behandlet av Klarna som er en av Nord-Europas største tilbydere av betalingsløsninger. Du kan velge om du vil betale med Visa, MasterCard eller overføre penger med Vipps fra DnB. 


Trenger jeg en innloggingskonto/medlemskap for å handle på cg.no?

Nei. Du kan handle i vår netthandel også uten konto.

Hva er den minste/største summen jeg kan bestille for?
Det er ikke satt noen minimum/maksimumbeløp for å handle hos oss, men handler du for over 1000 kr etter fratrukket rabatt spanderer vi frakten.

Hva skjer dersom varen skades under transport?

Dersom varen er skadet ved mottak, gi oss beskjed om dette ved å sende en epost til; kundeservice@cg.no. Husk ordenummer.

 

FRAKT

Hvor lang er leveringstiden?
Rask og presis levering er viktig for oss. Ordrene blir pakket og sendt fra vårt logistikksenter på Østlandet. Normal leveringstid er 1-4 virkedager, avhengig av hvor i landet pakken skal sendes. 
 
Hva koster frakten?
Vi har fri frakt ved ordre over kroner 1000,- etter fratrukket rabatt.
Standard fraktsats er 99,-.

Kan jeg spore ordren min?
Sporingsnummer vil bli sendt til deg på oppgitte epostadresse straks varen er blitt klargjort hos oss. Hvis du ikke mottar sporingsnummer så kan du kontakte kundeservice@cg.no

ANGRERETT

Jeg har ikke mottatt varen ennå - kan jeg kansellere kjøpet?
Dersom du ønsker å kansellere din ordre gi oss beskjed om dette så raskt som mulig ved å sende oss en mail på kundeservice@cg.no. Husk å legg ved ordrenummer. Dersom ordren ikke allerede er effektuert vil vi gjøre det vi kan for å møte ditt ønske.

Hvordan returnerer jeg varer jeg ikke vil ha, og koster dette noe?
Ordinær angrefrist for netthandel er 14 dager. Hos oss har du en utvidet angrerett i totalt 30 dager fra varen er mottatt. Varen må være i salgbar stand dvs. ubrukt og med originalemballasjen intakt. Returporto tilfaller kunden. Husk å legge ved utfylt angrerettskjema (lastes ned HER). Tilgodehavende vil bli kreditert tilbake på konto et par dager etter at vi har mottatt og behandlet returen. Viktig: Du må benytte returseddel fra Postnord som følger med i pakken. Denne finner du i plastlommen utenpå sendingen sammen med følgeseddelen.  

KUNDEKLUBB

Hvordan melder jeg meg inn i kundeklubben?
Du kan melde deg inn via denne siden, eller ved å henvende deg i en av våre butikker. 

ANNET

Kan jeg forandre på ordren før jeg har mottatt varen?
Dessverre har vi ikke anledning til å endre på en gjennomført bestilling. 
 
Hva gjør jeg om noe mangler i ordren min?
Hvis forsendelsen du har mottatt avviker fra bestilling gi oss beskjed om dette ved å kontakte kundeservice@cg.no. Husk å oppgi ordrenummer. 

Prisen har gått ned på produktet etter at jeg bestilte det. Kan jeg få mellomlegget tilbake?
Priser vil kunne variere- også på nett. Dersom du opplever dette kan du ta kontakt med kundeservice@cg.no så vil vi vurdere ditt tilfelle. Prisforskjellen må kunne dokumenteres og være innenfor 30 dager fra første kjøp. Ved kjøp i netthandelen står du fritt til å benytte deg av angreretten innenfor 30 dager fra du mottok varen. Husk at varen må være i salgbar stand, ubrukt og med original emballasje intakt. 

Mine favoritter

Det finnes ingen produkter som svarer til valgene.