BESTILLINGER
Vanlige spørsmål og svar
Kan jeg endre, legge til eller ta bort varer på bestillingen min?
• Nei, dessverre. Etter at ordren er fullført har vi ikke anledning til å gjøre endringer i bestillingen. Hvilke kostnader kan påløpe? • Generelle fraktkostnader som blir oppgitt i kjøpsøyeblikket og returfrakt 99,- tilfaller kunde. Dersom du ikke henter pakken innen 14 dager, vil det kunne påløpe et gebyr for uavhentet gods på 250,- pluss frakt. Dette for å dekke kostnader forbundet med håndtering, sending og emballasje.
Det mangler varer i sendingen. Hva gjør jeg?
• Kontroller hva det står på følgeseddelen din. Dersom varen står i rest, ble vi dessverre tomme før vi rakk å sende den. Denne vil i så fall krediteres innen kort tid. Dersom det står på følgeseddelen at varen skal være levert, har det gått litt fort i pakkingen og denne ble glemt. I så fall send oss en mail på kundeservice@cg.no med kopi av følgeseddelen så ettersender vi så fort det lar seg gjøre.
Kan jeg bestille til andre land?
• Pr i dag tilbyr vi kun sendinger i Norge. Vi forbeholder oss retten til ikke å sende til Svalbard og Jan Mayen. Kan jeg bestille som firmakunde? • Dersom du ønsker å bestille som firmakunde ved å benytte org.nummer kan du besøke hadelandporsgrund.no Her finner du kvalitetsprodukter fra Porsgrund Porselænsfabrik, Hadeland Glassverk og Norgesglasset. Det tilbys også profilering av for eksempel firmagaver.
Kan jeg bestille som firmakunde?
• Dersom du ønsker å bestille som firmakunde ved å benytte org.nummer kan du besøke hadelandporsgrund.no Her finner du kvalitetsprodukter fra Porsgrund Porselænsfabrik, Hadeland Glassverk og Norgesglasset. Det tilbys også profilering av for eksempel firmagaver.