Meny
MENU

BETALING

Vanlige spørsmål og svar


Generelle spørsmål?

  • Vi benytter Klarnas betalingsløsning. Ved spørsmål rundt Klarna faktura kan du klikke her, eller kontakt deres kundeservice på 21 01 89 91.

Kan jeg betale uten faktura?

  • Ja, vår betalingsløsning er levert av Klarna. Klarna tilbyr betaling på faktura og delbetaling, i tillegg til bankkort og Vipps. For å benytte faktura og delbetaling, må du oppgi personnummer. Dette fordi Klarna utfører en kundeidentifikasjon, samt en microkredittsjekk før de kan godkjenne kjøp på kreditt. Dette for å ivareta din sikkerhet som kunde.

Hvor finner jeg fakturaen min?

  • Spørsmål om faktura via Klarna rettes direkte til Klarna Kundeservice på 21 01 89 91. Du kan også laste ned Klarnas egen app for full oversikt over dine Klarna fakturaer. Appen finner du her.

Hvorfor har jeg ikke mottatt min faktura?

  • Faktura blir sendt til din epost samtidig som varen sendes fra vårt lager. Dersom du likevel ikke har mottatt faktura, kan det være feil i epostadressen eller den kan ha havnet i søppelfilteret. Kontakt Klarna kundeservice på 21 01 89 91.

Kan jeg dele opp betalingen?

  • Kontakt Klarna Kundeservice på 21 01 89 91, så hjelper de deg.

Hvilke betalingsmåter finnes?

  • Klarna tilbyr betaling med kort, faktura, kontoavtale og Vipps.

Hvorfor blir jeg nektet å betale med faktura/konto?

  • For å benytte faktura/konto gjennom Klarna må du oppgi personnummer. Dette fordi Klarna utfører en kundeidentifikasjon, samt kredittsjekk i forkant. Kontroller at du har tastet rett personnummer samt din folkeregistrerte adresse i fakturainformasjonen. Dersom det fortsatt ikke går igjennom ber vi deg kontakte Klarna direkte på 21 01 89 91.

Er det trygt å handle med kort?

  • Du kan være helt trygg! Kortinformasjonen din blir kryptert og behandles trygt i Klarnas systemer.
Lukk
499 kr igjen til FRI FRAKT!
0 av 499

Mine favoritter

Det finnes ingen produkter som svarer til valgene.