Hvilke betalingsmåter finnes?

  • Du kan betale med bankkort, Vipps eller Klarna faktura. Vi aksepterer de fleste bankkort unntatt Amex. Klarna tilbyr 30 dagers betalingsfrist, delbetaling og kontoavtale.
    Spørsmål vedrørende Klarna faktura som gjelder endringer, kontaktinformasjon, betalingsfrist m.m. tas direkte med Klarna og du kan kontakte deres kundeservice på 21 01 59 91.
    Betaling med bankkort må bekreftes med bankID. Husk å tillate pop-up vindu på siden ellers risikerer vi at din ordre kanselleres automatisk uten varsel.

Hvordan fungerer Klarna faktura?

  • Klarna tilbyr 30 dagers betalingsfrist på faktura og delbetaling. For å benytte faktura og delbetaling, må du oppgi personnummer og registrere din folkeregistrerte adresse som leveringsadresse. Dette fordi Klarna utfører en kundeidentifikasjon samt en kredittsjekk før de kan godkjenne kjøp på kreditt. Dette for å ivareta din sikkerhet som kunde. Ved ytterligere spørsmål kan dere kontakte Klarna kundeservice på 21 01 89 91. Du kan også laste ned Klarnas egen app for full oversikt over dine Klarna fakturaer.

Hvorfor har jeg ikke mottatt min faktura?

  • Faktura blir sendt til din epost samtidig som varen sendes fra vårt lager. Dersom du likevel ikke har mottatt faktura, kan det være feil i epostadressen eller den kan ha havnet i søppelfilteret. Kontakt Klarna kundeservice på 21 01 89 91.

 

Hvorfor blir jeg nektet å betale med Klarna?

  • For å benytte faktura/konto gjennom Klarna må du oppgi personnummer. Dette fordi Klarna utfører en kundeidentifikasjon, samt kredittsjekk i forkant. Kontroller at du har tastet rett personnummer samt din folkeregistrerte adresse i fakturainformasjonen. Dersom det fortsatt ikke går gjennom ber vi deg kontakte Klarna direkte på 21 01 89 91.

 

Er det trygt å handle med kort?

  • Du kan være helt trygg! All informasjon som skrives inn i vår Checkout, både personopplysninger og kortinformasjon, er kryptert og sikret etter de høyeste standarder. Du som sluttkunde kan være trygg på at dine opplysninger ikke skal komme på avveie, og at de aldri vil deles med tredjepart.

 

Kan jeg betale med gavekort eller tilgodelapp?

  • Nei. Gavekort og tilgodelapper kan kun benyttes i våre fysiske butikker, ikke på nett.

 

Hvordan benytter jeg rabattkoden min i nettbutikken?

  • Dersom du har en rabattkode du ønsker å benytte, vil du få opp et felt ved Checkout i nettbutikken. Under "Legg til kampanjekode" fyller du inn koden og klikker "Bruk rabatt".