Hvor mye koster frakt?

Fraktkostnaden for Posten til utleveringssted er satt til 69 kr, og hjemlevering til 79 kr. Vi tilbyr fri frakt for ordre over 699 kr på levering til utleveringssted. Dersom din ordre utgjør en halvpall eller mer vil vi sørge for hjemlevering. Bud fra Posten vil ta kontakt med deg for å avtale tid for hjemlevering. 

Fraktkostnad for Porterbuddy er 79 kroner

 

Kan jeg bestille til andre land?

Per i dag tilbyr vi kun sendinger i Norge. Vi forbeholder oss retten til ikke å sende til Svalbard og Jan Mayen.

 

Hva er betalingsalternativene mine?

Hos oss kan du bruke flere sikre betalingsmetoder.

Du kan velge om du vil betale med bankkort, Vipps eller Klarna faktura. Vi aksepterer de fleste bankkort, unntatt Amex. Klarna tilbyr 30 dagers betalingsfrist, delbetaling og kontoavtale.

 

Kan jeg endre eller avbestille en ordre?

Nei, dessverre. Etter at ordren er fullført har vi ikke anledning til å gjøre endringer i bestillingen. Dersom du vil kansellere din bestilling, ta kontakt med oss på kundeservice@cg.no så fort som mulig etter kjøpet, så skal vi gjøre det vi kan for å få stoppet den. Noen ganger går det så fort på lageret at vi ikke rekker å stoppe bestillingen, så vent på en bekreftelse fra oss.

 

Jeg ønsker å returnere en vare, hvordan gjør jeg det?

Hos oss har du alltid 30 dagers åpent kjøp ved bruk av angrerett. Om du ønsker å benytte deg av angreretten må varen returneres i samme stand som den ble mottatt/solgt. Konsumvarer omfattes ikke av angreretten og vil ikke utløse noen kreditering.

 

Ved retur til vårt lager kan du opprette returetikett ved å klikke HER.  Du kan skrive ut returetiketten på alle Postens innleveringssteder ved å scanne QR-koden du får opp etter du har fylt ut feltene under avsender. Du kan også selv skrive ut returetiketten på forhånd, dersom du ønsker det. Sendingen kan leveres inn ved alle Postens innleveringssteder. Vi anbefaler at du alltid ber om kvittering på innlevert retur.
Alternativt kan du returnere i en av våre fysiske butikker. Husk å ta med din ordrebekreftelse til butikken. Dette er din kvittering på kjøpet i nettbutikk.

 

Hva gjelder om jeg vil reklamere på en vare?

Om du vil reklamere på en vare, eller om du har mottatt en vare med skade, feil eller mangler tar du kontakt med oss på mail kundeservice@cg.no med bilde av skade, feil eller mangel, samt ditt ordrenummer og en beskrivelse av hva reklamasjonen gjelder.

 

Har et knust glass fra Odysse, hva gjør jeg for å motta ertsattning?

Det stemmer at Odysse-produktene har knuseerstatning. Knuseerstatningen gjelder imidlertid kun i våre fysiske butikker og fungerer slik at stetten på det knuste glasset må tas med til en av våre butikker for å få et nytt.