Levering
Hvilke leveringsalternativer finnes?
Vi tilbyr levering med Posten, og du kan enten velge hjemlevering eller levering til utleveringssted. Vi tilbyr også rask hjemlevering med Porterbuddy hvor du kan få pakken hjem samme dag om du bestiller før klokken 12.
Hvordan sporer jeg pakken?
Posten: Når pakken er klar til sending fra vårt lager vil du motta en mail med sporingsinformasjon. Merk at det kan ta opptil 48t før sporingen er aktiv. Vi anbefaler alle våre kunder å laste ned sporingsappen fra Posten så har du full kontroll på sendingen din fra start til slutt.
Porterbuddy: Du får en SMS etter at ordren er gjennomført, hvor du kan trykke på en link for å spore pakken din.
Hvor kan jeg hente pakken min?
Om du har bestilt levering til utleveringssted vil Posten varsle deg via SMS eller epost når pakken kan hentes. Pakken må hentes innen 7 dager fra du mottar hentekode. Husk ID når du henter pakken din.
Hva koster frakten?
Fraktkostnaden for Posten til utleveringssted er satt til 69 kr, og hjemlevering til 79 kr. Vi tilbyr fri frakt for ordre over 699 kr på levering til utleveringssted. Dersom din ordre utgjør en halvpall eller mer vil vi sørge for hjemlevering. Bud fra PostNord vil ta kontakt med deg for å avtale tid for hjemlevering.
Fraktkostnaden for Porterbuddy er 79 kr.
Kan jeg bytte leveringsadresse?
Endring av leveringsadresse kan kun gjøres ved å kontakte kundeservice for Posten på telefon. Dette vil utløse en liten kostnad direkte til Posten. Så fort din pakke får et sporingsnummer kan du gjøre endringen via telefon.
Endring av leveringsadresse hos Porterbuddy må gjøres gjennom de, men porterbuddy kan ikke levere til alle adresser i Norge og du må derfor være sikker på at adressen din kan motta en pakke fra Porterbuddy om du skal gjøre en endring.
Hva gjør jeg om varen min kommer frem skadet?
Ta kontakt med kundeservice på mail kundeservice@cg.no med ditt ordrenummer, samt detaljer om og bilder av skaden, så hjelper vi deg.